Sekretariat

CampusInnovations Sekretariatet

Sekretariatet er foreningens vigtige daglige driftscenter. Her skabes organisations infrastrukturen i praksis, her realisers de visioner og

konkrete processer og projekter som besluttes prioriteret af vores (halv) årlige repræsentantskabsmøde(r) samt årets æreværdigeorganisations  bestyrelse. Udover det til en hver tid siddende formandsskab, der udgør sekretariatets ansættende, og opsigelses kompetence havende ledelse, tilstræbes følgende frivillige, såvel som (når muligt) lejlighedsvistbelønnede stillinger udfyldt af kompetente talenter:

Organisations Sekretær,

Fundraising koordinator,

Sponsor & investor kontakt,

Kasser & budget ansvarlig,

Pr & Kommunikations ansvarlig,

Medlems service & HR udviklings konsulent,

Kursus & Event koordinator,

Produkt og Design udvikler

Forplejning & indkøbs specialist.

P.t. Udgøres sekretariatet af Campus Innovation Danmarks  grundlægger:

Lars Konradsen  – og  en af foreningens medstiftere: Christian Mygind Sørensen.  – Sammen med følgende ny indvalgte bestyrelses  medlemmer:

Ihsan Miran:   Serverdrift, Opensource CMS systemer, og infrastruktur udvikling

X: Virtuelle fundamenter, og ny udvikling af hjemmsider og admin. systemer

Desuden samarbejder sekretariatet med medlemmer  af;  www.campusweb.DK i CampusMedier.dk foreningen – med IT udfordringerne, for Campus innovation Danmark – og vores  aktive innovative medlemmer.

  • Vi ser med glæde på ansøgninger , om deltagelse fra dig der har webmaster, fundraiser & event koordinator talenter, økonomiske og administrative kompetencer ell lign…

Kontakt: Larsinnovation.DK   Frivillig  Innovations chef mv. direkte på :

# 2286 4312

Eller: Mail:   post@campusinnovation.dk